zaterdag 27 juni 2026

Ons eigen shoppingcenter! 🛍️

Als start van ons thema gingen we op ontdekking naar de wekelijkse markt in Roeselare. We keken onze ogen uit en ontdekten hoe een markt werkt: er zijn verkopers, klanten, verschillende kraampjes en natuurlijk ook geld om te betalen.

De weken daarna gingen onze kinderen aan de slag. Ze voerden allerlei klusjes uit in de verschillende klassen om zo geld te verdienen. Met hun verdiende centjes mochten ze daarna shoppen in hun eigen shoppingcenter!

Samen met het tweede leerjaar bouwden ze een gezellige namiddag vol leuke winkeltjes en activiteiten. Er was een waterbar, een snoep- en chipswinkel, een massagehoekje, een schminkstand en natuurlijk konden ze ook allerlei zelfgemaakte spulletjes kopen zoals squishies, armbandjes en leuke WK-voetbalspullen.

Het werd een leerrijke Ên supergezellige namiddag waarin de kinderen spelenderwijs leerden omgaan met geld, samenwerken en ondernemen. Wat zijn we trots op onze kleine verkopers en enthousiaste shoppers!




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten